traductor

dijous, 2 de juliol del 2015

Article 262) LES CARTES DEL JOAN - ( 12 - la carta que no vaig publicar)

Una carta és com una abraçada
Repassant que estiguin ben etiquetades totes les cartes del Joan, me n'adono que em falta una carta, (ell les numera totes, i anem per la 13), em falta una, què ha passat?.

Comprovo el meu correu, i la trobo de seguida, era la carta número 12, que no la vaig posar perquè no parlava de viatges, però em sap greu que en falti una. No us la posaré, però sí us comentaré el seu contingut.

En un viatge tan llarg com és del Joan -viatge que fa tot sol-, és més que natural que a vegades li envaeixi la solitud. El dia que va escriure la carta número 12, el Joan devia sentir-se especialment enyorat, i, en el seu escrit, deixava escapar unes preguntes:

Més d'un cop he pensat : Segur que tots aquests amics que els hi envio els meus relats, se'ls llegeixen ?  O potser, es van llegir els tres primers i ara ja s'han cansat i passen de tot? 

A continuació, reconeix que hi ha amics personals, que sí, que li contesten, particularment, alguns entusiasmats!, i els col·leccionen, i se'ls rellegeixen una vegada i una altre,  i li proposen de fer un llibre..

Però, al Joan li preocupen tots aquells que no diuen res, i els lectors del blog.

Quin índex d'audiència tenen aquestes cartes?, pregunta el Joan - I la meva resposta és: No ho sé!

El que sí sé, i a més, suposo, és que molts dels qui llegiu aquestes cartes, heu estat en aquest països. Jo us demanaria que participéssiu, corroborant -o modificant- les seves experiències.

I els qui no heu estat, podeu també fer constància de que el llegiu, perquè ell demana:
M'agradaria que tothom hi participés!

Crec que us costarà molt poquet fer-lo feliç, sobre tot ara, que ja està en una fase dura del viatge, i porta molt de temps quasi incomunicat de la gent del seu país.

Us proposo que, tots aquells que gaudiu de la lectura de les seves cartes, li ho feu saber, bé, publicant-ho directament a: COMENTARIS, al final d'aquest article, bé, enviant-ho a l'adreça electrònica de Poemes al Nas de la Lluna:  nasdelalluna@gmail.com, i jo ho afegiré en aquest article.

Que no es digui que no som solidaris amb un dels nostres que està lluny!

Des del fons del seu cor, ho està demanant, com ho demanava Lluis Llach:

https://www.youtube.com/watch?v=XH6VZ_-fMtE