traductor

dissabte, 20 de juny del 2015

Article 257) VACANCES DELS AMICS 2015

L'estiu passat, en l'article 152 Vacances dels amics, vàrem rebre una bona quantitat de salutacions i fotografies dels amics de Poemes al Nas de la Lluna, que van voler compartir, amb els lectors del blog, el seu descans en un lloc bonic o el seu viatge.

Enguany, acabem de rebre la primera salutació, esperem que segueixin moltes altres, i per això us animem a que ens envieu la vostra experiència de vacances. (Si no us moveu de la vostra ciuitat, també val, sempre hi ha algun racó que no coneixem, o una exposició, o un moment sorprenent de la vida).

El primer record ens l'envia ESMERALDA, i ens diu:

 "Os mando unas fotos muy poéticas. Ahora ya he regresado a la dura realidad, però, he estado en tantos lugares...! Os haré un resumen de los sitios que he visitado:
En primer lugar fuí a Bélgica.
El barrio judío de Amberes; judíos ortodoxos, con sus sombreros y sus tirabuzones, y de negro riguroso, pero están plenamente incorporados a la vida Belga. Ellos son los responsables del mercado de diamantes, que está por todas partes.
De Bégica, fuí a París.
París es una ciudad que enamora: La Torre Eiffel, el Café Les Deux Magots, famoso por sus antecedentes literarios. Al lado hay una iglesia (Saint-Germain-Des-Pres, en pleno Barrio Latino), y en ella una curiosa exposición: colgados de las vallas había unos preciosos dibujos que incluían poemas. El autor, un hindú, que se inspira con las poesías de los grandes poetas e improvisa un dibujo.

Las fotos de las poesías las hice pensando en ese blog, y aquí os las mando.
Un beso a todos los lectores del blog, y mi deseo de que paseis unas vacaciones tan felices como las mías."



Respuesta:
Verdaderamente maravilloso, querida  Esmeralda, has hecho un magnífico reportaje fotográfico, con el cual inauguro, con mucho gusto, los saludos veraniegos de los lectores del blog. Espero que tu ejemplo cunda y nos lleguen nuevos saludos estivales. Gracias y un gran abrazo.
------------------------------------------------------------------------

Hem rebut una nova i refrescant salutació, aquesta ens ve d'ISLÀNDIA!!!, és la SION, que ens diu, així:

"Hola a tots, nosaltres també hem tornat de viatge,  hem fet la volta per Islàndia, on encara la natura sembla no dominar a l'home, i no  a la inversa.    
Que us sigui lleu la calor, una abraçada molt forta a tots els lectors del blog!
Sión"


Volcà i  glaciar SNAEFELLS, aquell en el que Jules Verne s'endinsà,i és el protagonista del "viatge al centre de la terra"

Hem tornat, però allà han quedat
les nostres ombres.

És meravellós contemplar els prodigis de la natura!

"