traductor

diumenge, 19 d’octubre del 2014

Article 177) SARAU DE POESIA, 4a temporada, programa 5

                                 CALAFELL RÀDIO
                           Sarau de Poesia
                                 19 10 14


Sarau de Poesia
Programa núm. 5  de la 4a temporada


Adreça per escoltar el programa:

https://enacast.com/calafellradio/historic/saraudepoesia

Contingut:

Música: Les feuilles mortes - Georges Brasens

El premi NOBEL de literatura 2014 -  Patrick Modiano - comentari de: Olivier Mony

PREMIO NACIONAL DE POESIA 2014 - Antonio Hernández - poemes

LA SARDANA - poema de Lluís-Maria Xirinacs  (lletra en l'article 171)

Música: Temps de pluja - Joan Manuel Serrat

Antonio Machado - poemes

Música: Estrofa al vent - Maria del Mar Bonet

----------------------------------------------------------------------------------------

Complements:


Georges Brssens - Foto El País - Babelia





Antonio Hernández - Foto procedent de: biblioeba.blogspot.com.es
Antonio Machado, 1927 aprox. fotografia de "Alfonso", procedent de El País

Patrick Modiano - Foto de la pàgina web: La lamentable


I acabem aquest complement del programa amb una cançó preciosa, i que crec no està gravada en disc.
En aquest enllaç podreu arribar al video i escoltar-la:

https://www.youtube.com/watch?v=B8mZEisC5AI

Enamorat i Al·lota  
Cançó menorquina, canta: Maria del Mar Bonet

Si tu te fas la lluna,
la lluna del cel blau,
jo me faré el núvol
i et vendré a tapar.

Si tu te fas el núvol
i me véns a tapar
jo me faré l'arena,
l'arena de la mar.

Si tu te fas l'arena,
l'arena de la mar,
jo me faré l'ona
i et vindré a besar.

Si tu te fas l'ona
i me véns a besar,
jo me faré la llebre,
la llebre d'un camp gran.

Si tu te fas la llebre,
la llebre d'un camp gran,
jo em faré caçador
i t'aniré caçant.

Si tu et fas caçador
i m'has d'anar caçant,
jo me faré la rosa,
rosa del roser blanc.

Si tu te fas la rosa,
rosa del roser blanc,
jo me faré l'abella
i t'aniré picant.

Si tu te fas l'abella
i m'has d'anar picant
jo me faré la monja,
monja del convent sant.

Si tu te fas la monja,
monja del convent sant,
llavors jo em faré frare
t'he d'anar confessant.

Si tu t'has de fer frare
per 'nar-me a confessar
val més que mos casem
i hem acabat de penar


55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555