traductor

dijous, 24 d’abril del 2014

112 SANT JORDI MATA L'ARANYA II

                                                EL MEU SANT JORDI 2014

Calafell Ràdio, sempre
al peu del dia
El meu Sant Jordi 2014, va començar a Calafell. Feia un dia magnífic, ple de sol, i sabia, que, a la platja, al costat de la Confraria de pescadors, hi estaria Calafell Ràdio, per fer una festassa de llibres, converses, entrevistes, recomanacions... En fi, que la ràdio volia viure en primera persona aquest dia tan important per a la cultura.

Marta Rius i Eduard Habas
posen a punt els micros
Marta Rius entrevistant
 l'autora d'aquest blog




Jo hi vaig anar a primera hora, perquè havia de marxar cap a Barcelona, to i així vaig tenir temps d'estar uns minuts en el programa de Marta Rius

Un dia magnífic per estar al aire lliure, parlant de llibres, de poemes, de flors...







Si voleu escoltar l'especial Sant Jordi de CALAFELL RÀDIO, del 23 d'abril 2014, no teniu mes que entrar per la porta de l'enllaç:
            https://enacast.com/calafellradio/historic/especialsantjordi