traductor

diumenge, 19 de gener del 2014

82 - POESÍA, POESÍA... ¿POR QUÉ ME PERSIGUES?

Aquest sonet de Ricardo Fernández, em fa preguntar si la poesia ens pot redimir de la superficialitat que, a grans passes, s'ensenyoreja del món.


PELEO POR TI, POESÍA

Grito para expresar mi voz y siento
que cuando escribo un verso me vacío, 
si busco derrotar al desafío
con palabras que no se lleve el viento.

Cansado de lo fácil, este aliento
ha de ser fuerza que devuelva el brío
y engendre del placer escalofrío,
entre el dolor y el gozo al que me enfrento.

Turbado en el camino, este pronóstico
pelea por el triunfo y lo que fuera,
si se hiciese real, entregaría.

Porque quien siempre presumió de agnóstico,
cae de bruces ante ti y espera
llegar a conquistarte, Poesía.

Ricardo Fernández Esteban ©
http://lapalabraesmagica.blogspot.com.es/




1 comentari:

Unknown ha dit...

He fet una ullada ràpida. Ja m'agradaria tenir més temps i poder gaudir més estona dels textos, suggeriments missatges que amaga.

La situació descrita al poema " POESÍA, POESÍA... ¿POR QUÉ ME PERSIGUES?" molt gaudiria de trobar-m'hi.

Ni que sigui per a superar aquesta supeficialitat que ens persegueix a les nostres vides i sobre la que es qüestiona la bloguista.

Salutacions de Josep Maria Gil