traductor

divendres, 6 de setembre del 2013

Article 22) UN PETÓ I UNA EMPENTA

El primer any que vaig fer POEMES AL NAS DE LA LLUNA (que consistia en un recital de poesia, a la nit, a la platja de Calafell), Adriana Ferran em va donar dues coses: un petó, i una empenta, (endavant, s'enten).
Un petó, perquè això és lo seu, i així s'ha guanyat el nom ("la poeta dels petons", li diuen), i una empenta, perquè, quan jo li vaig dir, espantada: m'he compromés a muntar un recital de poesia a la platja!, ella em va animar: Endavant...! i em va donar una cinquantena de noms de poetes i rapsodes, amb els seus respectius telèfons, i a tots els vaig anar trucant. Llavors a mi no em coneixia ningú, i jo els deia que era amiga de l'Adriana Ferran, i la gran majoria, van respondre positivament.
Van recitar persones de Calafell, de Cunit... però també van venir des de Barcelona, del Masnou...
Només faltava... l'Adriana ! que aquell dia havia d'estar a París.
No cal dir que el recital va ser un èxit.   Gràcies Adriana!!!
En algun lloc tinc el llistat d'aquells primers participants i un dia d'aquests el penjaré en el blog.

L'Adriana Ferran va saber compartir amb mi els seus amics

2 comentaris:

Adriana Ferran "la poeta dels petons" ha dit...

Estimada Maica, cóm podria donar-te les gràcies per tot el que m’has donat?
Et dec molt. Sempre has estat sol•lícita a l’hora de posar la imaginació en marxa. Ets creativa com els grans intel•lectuals i no escatimes ganes com els elevats pensadors.
Recordo amb gran alegria totes les manifestacions d’amistat que m’has mostrat: els recitals a la platja de Calafell, l’homenatge al Lleidatà, la representació d’un dels meus poemes al Teatre del Vendrell, les anades a la ràdio de Calafell, totes les vegades que t’he cridat i has vingut a participar, els recitals del Vivaldi, un altre homenatge que em vares fer a Vivaldi, etc. etc.
Les nostres vides estan lligades per les cintes de la comprensió, de l’amor agermanat de la relació amb les Muses. T’estimo perquè ets una persona donada als altres per a fer-los feliços, perquè gaudeixin de la Cultura de les Lletres, perquè es manifestin i es puguin esplaiar a traves dels sentiments nets, sense enveges ni mal cor.
Gràcies per les teves paraules i espero que continuem fruint de la Poesia que surt de la nostra ànima musical.

Adriana Ferran (la poeta dels petons)

Poemes al Nas de la Lluna ha dit...

Què bonic tot el que dius, Adriana...! i com t'ho agraeixo ! Em fa feliç que aquesta hagi estat la teva experiència de la meva amistat, i espero que sigui sempre així!